Инженерите на компанията Opel са се заели с амбициозната задача да превърнат новото поколение на спортния хечбек Astra OPC в един от най-динамичните автомобили в класа си, осигурявайки му оптимална управляемост, стабилност при всякакви скорости и условия.
Няколко са компонентите по ходовата част осигуряващи максимално адекватно управление на автомобила. В ядрото на оптимизираното управление са амортисьорите на ZF Sachs, комбинирани с HiPerStruts предно окачване (разновидност на Макферсон) и система FlexRide. Тя пък от своя страна позволява на водача да избира между три режима на настройка - стандарт, спорт и най-екстремния OPC-режим.
Opel Atra OPC разполага с 280кс. и максимален въртящ момент достигащ до 400Нм. Цялата тази мощ е "поставена" максимално ефективно на пътя благодарение на самоблокиращия диференциал с дискова блокировка. За обуздаването на Astra OPC се грижи спирачната система на Brembo, скрита под 19-инчовите олекотени джанти обути с високоскоростни гуми с размер 245/40.