На автомобилното изложение в Ню Йорк, американският гигант General Motors представи новата версия на един от най-култовите си модели - Chevrolet Camaro. Освен някой очевидни промени в дизайна, моделното семейство на Camaro се сдобива и с нов член, в лицето на върховата състезателна модификация Z/28.
Обновеният Chevrolet Camaro разполага с рестилизирана предна и задна част, като промените засягат решетката, светлините, стоповете, задния капак, спойлера и редица други по-дребни елементи от каросерията. Моделът се разполага с нови джанти, а интериорът се отличава с нови цветови варианти.
Най-голям интерес обаче предизвиква модификацията Camaro Z/28, създадена като наследник на класическото Z/28, появило се през далечната 1967г. Спортният модел е оборудван с 7.0-литров V8 агрегат, развиващ над 500кс. и 637Нм. въртящ момент. Двигателят е съвместна разработка със състезателното подразделение Corvette Racing и разполага с титаниеви биели и клапани, сух картер и се изработва изцяло ръчно. Моторът се комбинира единствено с 6-степенната механична Tremec-трансмисия.
Класическото Camaro Z/28 от 1967г.
Chevrolet Camaro Z/28 се отличава съществено от стандартния модел и по отношение на теглото, което е намалено с 136кг. Това е постигнато благодарение на премахването на редица "излишни" за пистата екстри като шумоизолация, фарове за мъгла и климатик. Освен това модификацията разполага с по-лек акумулатор, по-тънки стъкла и олекотени 19-инчови джанти. Центърът на тежеста на машината пък е снижен с 33мм.
Останалите модификации на обновеният Chevrolet Camaro включват познатите V6 и V8 двигатели, като базов е "шестака" с 323кс. По-големият агрегат е с обем от 6.2 литра и варианти на мощност от 400, 426 и 580кс. в модификацията ZL1.